Agility-come back!

Idag blev det ännu en tur till Arninge men denna gång för att träna agility, för första gången på jag vet inte hur länge!! Toby fortsatte vara på sitt trevliga, engagerade humör – vi trivs i inomhushallen! 🙂

Vi tränade mest bakombyten. Först på ett hinder, sen med ett hinder innan. Sist försökte jag köra två hopphinder med bakombyte på det andra och så en tunnel därefter. Där blev mina bristande agility-kunskaper uppenbara… Dels byggde jag dumt så att jag själv inte hade en chans att hinna till tunneln. Försökte rätta till det men det blev ändå inte så bra och jag var fortfarande för långsam. Toby däremot löste det så bra det bara gick, riktigt duktig var han. Snabb är han också så jag får verkligen skärpa till mig om jag ska hinna med…

2 thoughts on “Agility-come back!

Kommentera

